"להיות מצוין" עם ד"ר צבי ברק!

8.9.22 יום חמישי


מופע של שכל והומור לקהל הרחב בשעה 20:30

ניתן לשלם בביט למספר 054-5879460

110 ₪ – כרטיס זוגי לקהל הרחב, 40 ₪ – לבוגרי המכללה


(ללא תשלום לא ניתן יהיה לשריין מקומות)





מה במופע?

מופע מבדר והומוריסטי

מתאים לכל קהל- צעירים ומבוגרים, יחידים וזוגות

הרצאת העשרה שעושה שכל

על ההרצאה

 

מופע מרתק מלא הומור שנון ואינטליגנטי, המוביל את הקהל, צעירים ומבוגרים, יחידים וזוגות, למסע חוויתי מרתק ומהנה שבו כל אחד יוצא עם תובנות ייחודיות וכלים פרקטיים לקידום יעדיו האישיים ולשיפור איכות חייו – חוויה שאסור להחמיץ!

"ההזדמנות הטובה ביותר שאדם יכול לקבל בחייו האישיים והמקצועיים, היא ההזדמנות שהוא יוצר לעצמו", אומר דר' צבי ברק, ועל בסיס תפיסה זו, מבסס את כל התכנים בהרצאה.

הרצאתו המרכזית המוגשת כ"מופע של שכל והומור" מציגה מודל שפיתח ד"ר ברק למצוינות אישית, ארגונית ועסקית. המסר המרכזי בהרצאה, הבסיס למצוינות הוא ביכולת היחיד לקחת אחריות על אופן התנהלותו, "אנחנו, ורק אנחנו, נושאים באחריות לשיפור איכות חיינו", כך במסגרת תפקידו בארגון וכך במסגרת התנהלותו בקהילה בה הוא חי.

עם תובנות אלו יוצאים שומעי ההרצאה, לצד כלים פרקטיים לשיפור מערכת היחסים הבינאישית והזוגית ולקידום אינטרסים אישיים ומקצועיים במעגלי החיים השונים.

אודות

מומחה לניהול ולמדעי ההתנהגות, מנכ״ל ומייסד קבוצת גישות למצויינות חברת הדרכה המספקת מגוון תכניות, כנסים, הרצאות ושירותים בתחומי הנחיית קבוצות, פיתוח וסדנאות למנהלים ולעובדים.

מחבר הספרים*: ״מודל המצויינות״, ״חכמת הניהול באמרה ובשנינה״, ״הומור בניהול״. ניתן להזמין את סט הספרים בטל: 08-9395411 | orly@gishot.co.il.

הנחה את תכנית הטלויזיה ״להיות מצוין״ בערוץ 10 ונבחר ע״י עיתון ‘גלובס’ כאחד משבעת המרצים הטובים בישראל.

ד"ר צבי ברק החל את הקריירה המקצועית שלו כמנחה קבוצות בתחום העסקי וכיועץ לניהול ולמדעי ההתנהגות, בהמשך הפך לאחד המרצים המבוקשים ביותר בישראל בתחום המצוינות. 

המלצות, מאלו שכבר שמעו…

״נהנינו מכל רגע לשמוע ובעיקר ללמוד, אנו מלאי הערכה.״

״אתה שופע הומור, שנינות, וחוכמת החיים, הנדרשת מכולנו…״

״מעבר להנאה הגדולה, אני יכולה לומר שהשפעת על דפוסי החשיבה של הסטודנטים רבי הפוטנציאל שלנו.״

״ההרצאה שלוותה בהומור ובעניין. הסבה לנו עונג רב…״

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל